Sunday, December 03, 2006

Καλό μήνα

Τέλειωσα το MacBride και το Dying Light και μαζί του μου φαίνεται τέλειωσε κι αυτή η μαύρη περίοδος που περνούσα. Έκλεισα το βιβλίο σημείωσα σ’ένα χαρτί αυτά που ήθελα και τέρμα. Τώρα άρχισα καινούριο βιβλίο ή μάλλον βιβλία, ταχτοποίησα και το σπίτι που ήταν ένας μύλος και πάμε ολοταχώς για Χριστούγεννα. Δε θα γράψω για τα βιβλία σήμερα απλώς θέλω να σας παραπέμψω στο άλλο μου project, του σχολείου. Ζητάω και τη βοήθεια των φίλων μεταφραστών για μια απόπειρα που θα βρείτε εκεί, καθώς και των φίλων των Λατινικών εν γένει. Ο φίλος μου ο Αθήναιος ας πούμε, ξέρω ότι μεταφράζει Λατινικούς στίχους μεταξύ ψησίματος και φλαμπαρίσματος.


Η φωτό είναι τα τρέχοντα βιβλία. Την ιδέα την πήρα από δω.

7 comments:

Anonymous said...

Σας ευχαριστώ για τη σύνδεση με το διανοητικό multivitamin.

MFS
http://mentalmultivitamin.blogspot.com

Anonymous said...

εγώ πάλι πλάιν στο κρεβάτι μου έχω πάντα τα ίδια βιβλία... συγκεκριμένα:

το gravitys rainbow του pynchon

το philosophical investigations του wittgenstein

το collected poems του eliot

to zen and the art of motorcycle maintenanc του pirsig

το godel escher back του hofstadter

και το Tao of Pooh του Hoff...

(εχω και τα Feynman lectyures on physics αλλα δεν μετράνε)

Annabooklover said...

Wow, I'm impressed Βασίλη!
Το "Ζεν..." το έχω κι εγώ δίπλα μου.

anastassios said...

Μακάρι να ήταν λίγο πιο κοντά η φωτογραφία για να δούμε όλους τους τίτλους. Βέβαια στο κομοδίνο σου βλέπω και άλλα πολλά...
Πάντως καταπληκτικό θέμα για φωτογραφία.

Και Άννα κάτι ακόμη. Σου εύχομαι πραγματικά περαστικά και να ξέρεις πως κάθε άνθρωπος έχει προβλήματα. Πρέπει πάντα να κοιτάμε μπροστά όσο κοινότυπο και αν ακούγεται.

Anonymous said...

συνταρακτικό βιβλίο... άργησα να το διαβάσω, αλλά είναι μαζί μου εδώ και 6 χρόνια.

(αλλα και το Ταο είναι φοβερό)

Annabooklover said...

Τάσο, για δοκίμασε τώρα τη φωτό, την έβαλα σε πιο μεγάλο φορμά.

Βασίλη το Ταο κι εγώ το έχω στη wish list!

cyrus said...

Πήγα, είδα, και δεν έχω να προσθέσω ή να αφαιρέσω τι.

Τα Λατινικά είναι πανέμορφα, τουλάχιστον με ιταλική προφορά.

Τελευταία δεν διαβάζω στο κρεβάτι -- αρνούμαι να ξαπλώσω αν δεν νυστάζω πολύ.