Tuesday, February 28, 2006

Brownies


Είναι αργά, κανονικά θα έπρεπε να είμαι στο κρεβάτι μου αλλά εγώ έχω κολλήσει με τα μπλογκ και ούτε καν σιδέρωσα.
Συζητούσαμε με τη φίλη μου νωρίτερα (που έχει κολλήσει και κείνη) και λέγαμε ότι είναι λίγο σαν reality show. Τα ριάλιτι τα μισώ, τα μπλογκ τα λατρεύω. Κι ας μην είναι τόσο αθώα. Κάνω λινκ σε ένα κείμενο για το μπλόγκιν που μου άρεσε (το βρήκα στο http://naftilos.blogspot.com/) και επισυνάπτω τη φωτογραφία από t-shirt Αμερικάνας μπλογκερ. Το μπλουζάκι λέει "I'll give you a cookie if you comment on my weblog".
Άλλα μπλογκ προσφέρουν άλλα δώρα, εμείς εδώ προσφέρουμε δωρεάν μπράουνις που είναι και η σπεσιαλιτέ μου, σύμφωνα με μαρτυρίες!

3 comments:

pinky and the brain said...

brownies, yummy... τα αγαπημένα μου. φυσικά εγώ τα φτιάχνω με betty crocker mix και δεν είναι τόσο καλά.

Αθήναιος said...

Άννα, λετε ν'αρχίσω να περνάω από τα μπλογκ να λέω καλημέρες κ καληνύχτες; :-)

Anonymous said...

Keep up the good work » »