Thursday, February 23, 2006

ΠΙΣΤΕΥΩ

Επειδή ένας συνάδελφος με κατηγόρησε ότι δεν πιστεύω σε τίποτε.

Πιστεύω στον άνθρωπο και στις δυνατότητες του.

Πιστεύω τα παιδιά και τους τρελλούς.

Πιστεύω στη φιλία. Ανάμεσα στις γυναίκες, στους άντρες, ανάμεσα σε άντρες και γυναίκες, ανάμεσα σε ανθρώπους και ζώα, σε μικρούς και μεγάλους. Φιλία μέσα από γράμματα, τηλέφωνα, ίντερνετ, πρόσωπο με πρόσωπο, στην ίδια ή σε άλλη πόλη, σε άλλη χώρα σε άλλη ηπειρο.

Πιστέυω στον έρωτα. Στο μεγάλο, τον παθιασμένο, τον αδήφαγο που τελειώνει γρήγορα αλλά και τον άλλο τον καθημερινό, τον υπόγειο που κρατάει για πάντα.


Εκτός από αυτούς τους θεούς, έχω και κάποιους ημίθεους: λατρεύω το καλό φαί, το σεξ, το διάβασμα, τη μουσική, το χορό, τα ταξίδια, τη θάλασσα, τα αλεξίπτωτα, το ποδήλατο, τη γεωγραφία, τη βότκα, τα μολύβια, τις φωτογραφίες, τα τσίγκινα κουτιά, τα γράμματα, όχι απαραίτητα με αυτη τη σειρά.

4 comments:

Anonymous said...

Δεν καταλαβαίνω πως κάποιος μπορεί να φτάσει στο συμπέρασμα οτι ΕΣΥ δεν πιστεύεις σε τίποτα.Πρέπει να είναι ή κακοήθης ή τυφλός.Του εύχομαι να είναι απλώς θύμα πλάνης. Πάντως μην το παίρνεις πολύ βαριά. Λέμε πολλά όταν είμαστε θυμωμένοι.

Ελένη said...

Βρε Αννούλα, βρε κουτό, τί σε μέλλει εσένανε τί λέει ο καθένας και κάθεσαι μετά και γράφεις το σύμβολο της πίστης; Εμένα, δηλαδή την Ελένη, δεν μου καίγεται καρφάκι τί πιστεύουν οι άλλοι για μένα. Εδώ δεν μου καίγεται καρφάκι τί πιστεύει ο εαυτός μου για μένα,δηλαδη την Ελένη.

Annabooklover said...

Μαρία μου, είδες η κακία του κόσμου;
Ελένη + Orlando (= L.F.E, το θυμάστε αυτό;) δεν χρειάζεται ένα σύμβολο πίστης που και που;

Anonymous said...

Best regards from NY! Subaru seishiro http://www.comparing-digital-camcorders.info/Approved-lexus-dealers.html Natco+area+rugs Ripple effect and software