Sunday, September 18, 2005

Καλώς ήρθατε

Καλώς ήρθατε στο blog της Άννας. Το παράξενο όνομα βγάινει από το αγαπώ να διαβαζω. Όσοι με ξέρετε θα αναγνωρίσετε ότι είναι ταιριαστός τίτλος. Είναι 18 Σεπτεμβρίου σήμερα και έχει γενέθλια η φίλη μου η Ασπασία, στον Καναδα. Να ζήσεις Ασπασούλα και να είσαι ευτυχισμένη!

Φέτος που ήρθε η Ασπασία στα πάτρια εδάφη μου έφερε μια βαλίτσα με βιβλία και τώρα διαβάζω συνεχώς. Έχω διαβάσει ήδη 3 από αυτά και είμαι στη μέση του "We were the Mulvaneys" της Joyce Carol Oates. Εντυπωσιακό βιβλίο πραγματικά. Είναι το δεύτερο βιβλίο της Oates που διαβάζω. Διάβασα και το βιβλίο "Η Ξανθιά" που είναι μια μυθιστορηματική βιογραφία της Marilyn Monroe.
Οι Mulvaneys είναι μια επική ιστορία μιας οικογένειας στην Αμερική τη δεκαετία του 1970. Ζουν σε μια φάρμα όπως αυτές που βλέπουμε στις ταινίες και αυτή η φάρμα παίζει εξίσου πρωταγωνιστικό ρόλο όσο και οι υπόλοιποι ήρωες του βιβλίου.
Η οικογένεια περιγράφεται στην αρχή πανευτυχής, πλούσια προνομιούχα, δημοφιλής αλλά δημιουργείται από την αρχή η υποψία ότι η πτώση δε θα αργήσει να έρθει.
Θα επανέλθω όμως γιατί τώρα πρέπει να διακόψω για να ασχοληθώ με το entertainment της κόρης μου και της φίλης της.

No comments: