Tuesday, January 03, 2006

Διάφορα

Οι καλοί μου φίλοι και πρώτοι αναγνώστες αυτού του μπλογκ μου έκαναν δώρο ένα ημερολόγιο με αστεία, αποφθέγματα όλα σχετικά με τάξεις, δασκάλους κλπ. Χθες λοιπόν είχε κάτι που είπε ένας μαθητής σε έναν άλλο και το βρήκα τρομερά πνευματώδες: "Don't believe everything you say".

Άλλο θέμα: Διάβασα σήμερα στα ΝΕΑ τη στήλη του Γκάζι Καπλάνι, του Αλβανού δημοσιογράφου που ζει και εργάζεται στη χώρα μας εδώ και χρόνια. Ο τίτλος είναι "Πρωτοχρονιάτικες εξομολογήσεις μιας οικιακής βοηθού" και μπορείτε να το βρείτε εδώ. Άλλωστε είναι και ο Γκάζι μπλόγκερ. Το κειμενάκι είναι πολύ συγκινητικό και την καταλαβαίνω απόλυτα τη γυναίκα αυτή αφού ακόμη κι εγώ ένιωσα έτσι όταν πρωτοάκουσα για το έγκλημα. Αυτό που λέει σε ένα σημείο ότι όταν γίνεται κάτι από Αλβανό της κρατάνε μούτρα τα ίδια τα παιδιά της είναι οδυνηρό. Και αυτά τα παιδιά το κράτος μας τα διώχνει και τα βάζει στη γωνία.
Μια κωμικοτραγική σκηνή που έζησα στο σχολείο φέτος ήταν όταν η μουσικός έλεγε για ένα κοριτσάκι ότι μάλλον δε μπορεί να τραγουδήσει καλά και η δασκάλα της τάξης είπε: "Α, έπρεπε να στο είχα πει είναι Αλβανή". Η μουσικός έμεινε άναυδη αλλά ευτυχώς συνήλθε σύντομα και της απάντησε: "Γιατί οι Αλβανοί είναι εξ'ορισμού φάλτσοι;"

Κατά τα άλλα είμαι στον πυρετό της προετοιμασίας ενός δείπνου για την Πέμπτη. Έχουμε καλέσει όλους τους στενούς φίλους, 12 και 2 εμείς 14 και 2 πιτσιρίκια 16. Έχω αρχίσει απο σήμερα το μαγείρεμα. Ασυναγώνιστη βοηθός η μαγείρισσα και gourmet writer Στέλλα Κατσαρού.

No comments: